LiveZilla Live Help

 

Plecari in fiecare zi de JOI in perioada 16.06 - 15.09.2016

  • IASI 14:30 – RHODOS 16:40
  • RHODOS 17:20 – IASI 19:30

 

 

Rodos: Ilona Chirila, telefon:  0030- 694.347.0065

 

Descriere:

CHARTER RODOS VARA 2016 - plecare din Iasi

Plecari in fiecare zi de Joi in perioada 16.06 - 15.09.2016

 

SERVICII INCLUSE:

  • zbor charter IASI – Rodos - IASI, compania TAROM
  • taxele de aeroport: 95 EURO/ persoana (obligatorii)
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei
  • transfer aeroport – hotel – aeroport
  • asistenta turistica in limba romana

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala
  • asigurarea storno (optionala): 2% din contravaloarea pachetului, se incheie odata cu semnarea contractului.
  • excursiile optionale  

Supliment business class: 95 Euro / persoana (la cerere, in limita locurilor disponibile)

 

INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:

  • Documente necesare calatoriei: carte de identitate sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara. Copiii care nu poseda pasaport trebuie trecuti pe pasaportul parintilor.
  • Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.

 

OBSERVATII:

  • Pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxele de aeroport
  • Clasificarea pe stele a hotelurilor din oferta este cea atribuita oficial de autoritatile de resort din Grecia.   Aceste standarde sunt specifice pentru Grecia si nu corespund sau nu pot fi echivalate cu standardele din alte tari. Facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
  • Descrierile hotelurilor cuprinse in acest material sunt valabile la data publicarii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei.
  • Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului, asistat de reprezentantul local al agentiei                                      
  • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor                              
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare. Datorita faptului ca zborul este de tip charter, acesta nu se supune regulilor impuse curselor de linie
  • Agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport, in situatia in care aceasta masura este impusa de compania aeriana.
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele modificari ale orarului de zbor.
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.
  • Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentia locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru Agentia Paralela 45. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

 

CONDITII FINANCIARE OFERTA STANDARD:

TERMENE DE PLATA:

  • 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
  • 60% din pretul pachetului turistic cu minim 30 zile inaintea plecarii;
  • 20%  din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

 

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI :

  • 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol este un tour-operator german, care impune conditii speciale de anulare.

 

CONDITII FINANCIARE OFERTA EARLY BOOKING:

TERMENE DE PLATA:

  • 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
  • 60% din pretul pachetului turistic la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
  • 20%  din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

 

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI :

  • 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol este un tour-operator german, care impune conditii speciale de anulare.

 

CONDITII ACORDARE EARLY BOOKING:

  • Reducerea EB este inclusa in pachet, iar procentul precizat se aplica numai serviciilor de cazare;
  • Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii;
  • Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.


IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

 

 
 

 

Agentiile Paralela 45 le puteti gasi in urmatoarele orase