LiveZilla Live Help

 

Circuit Istanbul 2016 (autocar)


Circuit Istanbul 2016 (autocar)
Istanbul, Turcia
  • Durata: 5 zile
  • Plecari: 05-10-2016, 09-11-2016
  • Companie transport: 0
de la 189
Rezerva

Circuit Istanbul 2016

Plecare: 05.10, 09.11.2016 (autocar, 5 zile / 4 nopti)

 

SERVICII INCLUSE:

  • transport cu autocarul Bucuresti – Istanbul – Bucuresti;
  • 4 nopti cazare cu mic dejun la hotel 3*
  • tur de oras pietonal de o jumatate de zi (3-4 ore) cu insotitorul de grup in Istanbul;
  • insotitor roman de grup

NU SUNT INCLUSE IN PRET: 

  • intrarile la obiectivele turistice si excursiile optionale;
  • bacsisuri (recomandate in Turcia): 10 EURO / persoana, se achita reprezentantului agentiei;
  • asigurarea medicala de calatorie (nu este obligatorie, dar este recomandata): 24 lei/persoana (persoane pana la 60 de ani);
  • asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice; in pachet cu asigurarea medicala de calatorie (cost total asigurare complexa storno+medicala: 57 lei/persoana, persoane pana la 60 ani);

GRUP MINIM: 35 persoane

  • Pentru un grup de 30-34 persoane, tariful se majoreaza cu 10 euro / persoana
  • Pentru un grup de 25-29 persoane, tariful se majoreaza cu 25 euro / persoana

EXCURSII OPTIONALE:

  • Palatul Dolmabahce si Croaziera pe Bosfor: 50 euro/ persoana
  • Palatul Topkapi, Moschea Sulemaniye: 35 euro/ persoana
  • Seara turceasca: 50 EURO/ persoana

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE: Cu 2 saptamani inainte de data inceperii circuitului.

 

CONDITII FINANCIARE:

TERMENE DE PLATA:

  • 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
  • 60% din pretul pachetului turistic cu minim 30 zile inaintea plecarii;
  • 20% din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

  • 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 6 zile inaintea plecarii

IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

OBSERVATII:

  • Documente necesare calatoriei: intrarea in Turcia se face doar pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara. MAE recomanda cetatenilor romani care calatoresc în Turcia sa detina, pe langa pasaport, si cartea de identitate, care contine date suplimentare de identificare. Copiii au nevoie de pasaport individual.
  • Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare din program este cea atribuita in mod oficial de Ministerul Turismului din Turcia conform standardelor proprii;
  • Asezarea in autocar se va face in ordinea inscrierilor, incepand cu bancheta a doua.
  • Conform noii legislatii privind transportul de pasageri pe drumurile din tarile Comunitatii Eurpopene, timpul obligatoriu de stationare al autocarului este de 8-11 ore intr-un interval de 24 ore si o zi intreaga la fiecare ciclu de 7 zile.  Programul turistic in fiecare dintre zile va incepe dupa consumarea timpului obligatoriu de odihna al conducatorilor auto. Datorita restrictiilor de circulatie in marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.
  • Conducatorul de grup roman isi rezerva dreptul de a modifica programul in functie de anumite situatii obiective ce pot interveni in timpul excursiei. Agentia de turism nu este raspunzatoare in cazurile de forta majora sau in unele imprejurari pe care nici agentia de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita. De asemenea, situatiile cum ar fi grevele, blocarea traficului (auto, feroviar, aviatic, naval), cutremurele, fenomenele meteo deosebite, etc., nu obliga agentia de turism la despagubiri sau compensatii pentru serviciile nerealizate. 
  • Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regula seara, putand aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme etc. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic datorita conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a vamilor sau a intarzierilor anumitor turisti
  • Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere servicii in interiorul muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, ghidajul cu ghizi autorizati locali, acolo unde nu sunt prevazuti in program, putand fi posibil doar daca grupul de turisti consimte la angajarea acestora. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si preferintelor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot sa-si modifice orarul de vizitare fara instiintare prealabila.
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup.
  • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. De asemenea, in momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie cartea de credit sau o anumita suma de bani rambursabila la sfarsitul sejurului.
  • Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: 1. sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor, 2. sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; 3. adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.
  • Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru Agentia Paralela 45. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca participantii vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. Pretul excursiilor este  calculat pentru un grup minim de 25 persoane. La un numar mai mic de participanti pretul creste proportional.
  • Agentia nu se obliga sa gaseasca partaj persoanelor care calatoresc singure.
  • Agentia organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii. 
  • Locurile confirmate suplimentar fata de grupul maxim rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la transport si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
  • Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

 

Rezerva online

 
Total: 0 €
Pentru a trimite cererea va rugam completati informatiile de mai jos:
 
 
 
 
 
 
 
(1) In cazul in care considerati ca acest formular nu este relevant sau intampinati dificultati completandu-l va rugam sa sunati la numarul (021) 311.19.58 (2) Data nasterii este necesara pentru efectuarea rezervarii






Agentiile Paralela 45 le puteti gasi in urmatoarele orase